Fijne behandeling van een echte vakvrouw!
Sabrina / Yvonne
-
ongeveer een jaar geleden
Fijne, goede behandeling door vriendelijke Linda.
Angeline
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd zeer gezellig en een lekker gevoel als je weer geweest bent heerlijk
Jose
-
ongeveer een jaar geleden
Simone
-
ongeveer een jaar geleden
Vandaag bij linda geweest.
Heerlijke behandeling gehad.
Linda neemt de tijd voor je en is heel professioneel.
Vind het altijd fijn als ik bij haar een afspraak heb
Nancy
-
meer dan een jaar geleden
Geweldige schoonheidsspecialiste zeer professioneel en altijd vriendelijk.
Manuela
-
meer dan een jaar geleden
Altijd fijne behandeling en gezellig
Jeanny
-
meer dan een jaar geleden
Anja
-
meer dan een jaar geleden
Een gezellig praatje en met mooie wenkies weer naar buiten 🥰
Sandra
-
meer dan een jaar geleden
Het was weer super fijn Linda! Nogmaals dank voor je oplettendheid. Ik ben je heel dankbaar dat je het foute plekje op tijd zag en het nu al weggehaald is.
Tonneke
-
meer dan een jaar geleden