5.0
gebaseerd op 173 reviews

Fijne behandeling van een echte vakvrouw!

Sabrina / Yvonne - ongeveer een jaar geleden

Fijne, goede behandeling door vriendelijke Linda.

Angeline - ongeveer een jaar geleden

Altijd zeer gezellig en een lekker gevoel als je weer geweest bent heerlijk

Jose - ongeveer een jaar geleden
Simone - ongeveer een jaar geleden

Vandaag bij linda geweest.
Heerlijke behandeling gehad.
Linda neemt de tijd voor je en is heel professioneel.
Vind het altijd fijn als ik bij haar een afspraak heb

Nancy - meer dan een jaar geleden

Geweldige schoonheidsspecialiste zeer professioneel en altijd vriendelijk.

Manuela - meer dan een jaar geleden

Altijd fijne behandeling en gezellig

Jeanny - meer dan een jaar geleden
Anja - meer dan een jaar geleden

Een gezellig praatje en met mooie wenkies weer naar buiten 🥰

Sandra - meer dan een jaar geleden

Het was weer super fijn Linda! Nogmaals dank voor je oplettendheid. Ik ben je heel dankbaar dat je het foute plekje op tijd zag en het nu al weggehaald is.

Tonneke - meer dan een jaar geleden