Heerlijke behandeling fijne massage, wimpers en wenkbrauwen weer mooi geverfd 👌
Martha
-
7 maanden geleden
Linda is een vriendelijke en bekwame dame, in haar schoonheidssalon voel je je welkom.Produkten die ze gebruik zijn aangenaam voor mijn huid. Als je klaar bent,ben je herboren.
Altijd heel schoon en netjes.
Irena
-
8 maanden geleden
Britt
-
8 maanden geleden
Een fijne behandeling
Finy
-
9 maanden geleden
Dani
-
9 maanden geleden
Ursula
-
10 maanden geleden
Regelmatig boek ik een gezichtsbehandeling bij Linda. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het is ook nog eens heel gezellig!
Jeanette
-
10 maanden geleden
Altijd een heerlijke ontspanning en een gezellige praatje...
RIA
-
11 maanden geleden
Vriendelijk verzorgd en vakkundig
Tonnie
-
11 maanden geleden
Ik kom al jaren bij Linda in de salon. Ze is heel enthousiast en bewust bezig met haar vak. Nog steeds heel tevreden.
Paula
-
12 maanden geleden