5.0
gebaseerd op 173 reviews

Heerlijke behandeling fijne massage, wimpers en wenkbrauwen weer mooi geverfd 👌

Martha - 7 maanden geleden

Linda is een vriendelijke en bekwame dame, in haar schoonheidssalon voel je je welkom.Produkten die ze gebruik zijn aangenaam voor mijn huid. Als je klaar bent,ben je herboren.
Altijd heel schoon en netjes.

Irena - 8 maanden geleden
Britt - 8 maanden geleden

Een fijne behandeling

Finy - 9 maanden geleden
Dani - 9 maanden geleden
Ursula - 10 maanden geleden

Regelmatig boek ik een gezichtsbehandeling bij Linda. Prijs/kwaliteit is uitstekend en het is ook nog eens heel gezellig!

Jeanette - 10 maanden geleden

Altijd een heerlijke ontspanning en een gezellige praatje...

RIA - 11 maanden geleden

Vriendelijk verzorgd en vakkundig

Tonnie - 11 maanden geleden

Ik kom al jaren bij Linda in de salon. Ze is heel enthousiast en bewust bezig met haar vak. Nog steeds heel tevreden.

Paula - 12 maanden geleden