Heel kundig en vriendelijk een genot om naar toe te gaan
Marlie
-
12 maanden geleden
Altijd weer professioneel en goed verzorgd.
Sam
-
12 maanden geleden
Super tevreden!!!
Mia
-
ongeveer een jaar geleden
Sandra
-
ongeveer een jaar geleden
Linda is een fijne persoonlijkheid en is zeer professioneel, bovendien is te merken dat ze haar werk met liefde uitvoert!!!
Truus
-
ongeveer een jaar geleden
Monique
-
ongeveer een jaar geleden
Ik kom al 18jaar bij Linda, super gezellig, ze weet hoe mijn huid is en ze is erg eerlijk en advieseerd eerlijk over de status van mijn huid
Anita
-
ongeveer een jaar geleden
Super vriendelijk en zeer kundig
Milla
-
ongeveer een jaar geleden
Mijn moeder was erg tevreden. Zij wilt vaker komen nu ze ervaren heeft hoe relaxt het is en hoe fijn dit voelt aan haar huid.
Ze vindt jou een knappe lieve vrouw.
Marjo
-
ongeveer een jaar geleden
Linda is heel kundig en heel vriendelijk
Betsy
-
ongeveer een jaar geleden