Altijd fijn bij Linda, kom er al jaren, en Linda weet de status van mijn huid
Alles weer netjes bijgewerkt toppie.
Mooi en netjes verzorgde behandel ruimte.
En gezellig geklest met Linda
Linda is een deskundige Schoonheids specialiste. Zij oefent haar beroep zeer professioneel uit en weet wat ze doet.
Zij voorziet van goed advies en heeft ook in privé situaties een luisterend oor.
Zij is een zeer positieve vrouw die actief in het leven staat.
Haar praktijk/salon is altijd zeer schoon en je voelt je er meer dan welkom.
Al met al, een zeer bekwame en aardige schoonheidsspecialiste 👍👍
Ik kom al enkele jaren bij Linda voor een gezichtsbehandeling en ben zeer tevreden. De behandelingen zijn profesioneel, ontspannen en altijd van hoge kwaliteit.
Zeker een aanrader!
Zeer tevreden over de behandeling!
Heerlijke behandeling en tips vriendelijke dame
Dank je wel Linda, ik hoop dat ik niet te hard heb gesnurk! Het was weer super ontspannend.
Heerlijk was de behandeling en een super massage.
Relaxt weer naar huis.
Ik voel me altijd welkom bij Linda.
Op een profesionele, hartelijke en persoonlijke wijze zorgt ze dat mijn huid weer blij is . Verder is het een warm en gezellig moment eens in de 5/6 weken ..een aanrader ik kom er graag !
Ik heb genoten van de heerlijke behandeling bij jou groetjes van mij uit Amstenrade kom weer terug volgend jaar