5.0
gebaseerd op 173 reviews

Altijd fijn bij Linda, kom er al jaren, en Linda weet de status van mijn huid

Anita - 8 dagen geleden

Alles weer netjes bijgewerkt toppie.
Mooi en netjes verzorgde behandel ruimte.
En gezellig geklest met Linda

Anita - 8 dagen geleden

Linda is een deskundige Schoonheids specialiste. Zij oefent haar beroep zeer professioneel uit en weet wat ze doet.
Zij voorziet van goed advies en heeft ook in privé situaties een luisterend oor.

Zij is een zeer positieve vrouw die actief in het leven staat.

Haar praktijk/salon is altijd zeer schoon en je voelt je er meer dan welkom.
Al met al, een zeer bekwame en aardige schoonheidsspecialiste 👍👍

Marjo - 23 dagen geleden

Ik kom al enkele jaren bij Linda voor een gezichtsbehandeling en ben zeer tevreden. De behandelingen zijn profesioneel, ontspannen en altijd van hoge kwaliteit.
Zeker een aanrader!

Marij - ongeveer een maand geleden

Zeer tevreden over de behandeling!

Tiny - 3 maanden geleden

Heerlijke behandeling en tips vriendelijke dame

Berthie - 4 maanden geleden

Dank je wel Linda, ik hoop dat ik niet te hard heb gesnurk! Het was weer super ontspannend.

Tonneke - 4 maanden geleden

Heerlijk was de behandeling en een super massage.
Relaxt weer naar huis.

Marie Joze - 4 maanden geleden

Ik voel me altijd welkom bij Linda.
Op een profesionele, hartelijke en persoonlijke wijze zorgt ze dat mijn huid weer blij is . Verder is het een warm en gezellig moment eens in de 5/6 weken ..een aanrader ik kom er graag !

MONIQUE - 6 maanden geleden

Ik heb genoten van de heerlijke behandeling bij jou groetjes van mij uit Amstenrade kom weer terug volgend jaar

Paula - 7 maanden geleden