5.0
gebaseerd op 173 reviews

Al jaren kom ik met plezier bij Linda .
Betrouwbaar en professioneel , neemt de tijd voor je, ze geeft goed advies ivm je huid .

Irene - ongeveer 2 jaar geleden

Prettige behandeling met duidelijke uitleg

Paula - meer dan 2 jaar geleden

Altijd een feestje,heerlijk,Linda altijd opgewekt,vrolijk en vriendelijk.

Irena - meer dan 2 jaar geleden
Renate - meer dan 2 jaar geleden

Wat een ontspannen behandeling . Heel professioneel en deskundig is linda , ze weet waar ze over praat . Je bent herboren als je van het verwarmde bed af komt . Topper is het ik kom er al meer als 23 jaar ik zou geen ander willen .

Monica - meer dan 2 jaar geleden

Altijd een gezellig en vriendelijke ontvangst en een heeeeel ontspannende behandeling.
Dank je linda

Henny - meer dan 2 jaar geleden
Margriet - meer dan 2 jaar geleden

Fijne salon Linda neemt de tijd voor je en geeft goede eerlijke adviezen.
Ik kom er heel graag.
Ik zou deze salon zeker aanbevelen bij anderen.🥰Nancy

Nancy - meer dan 2 jaar geleden

Ontspannen, rustige en fijne behandeling

Edith - meer dan 2 jaar geleden

Altijd fijn om bij jou te zijn.
Bedankt weer

Sandra - meer dan 2 jaar geleden